mylifeinthestates -

6 dagar kvar...

Flyget blev bokat sent igår kväll. Fast nästan inga bra flyg kvar alls... Antingen fick man boka så man hade en timmes mellanlandning i olso eller berlin, eller så att man hade 7 h i istanbul.... Jag valde Oslo, det känns liksom lite tryggare ju närmare hemma man är, om det skulle vara så att man inte hinner med flyget... Men haf tror inte att det ska vara några problem. Jag hoppas verkligen inte det.
 
Pappa är så himla snäll och kör mig till Malmö. Tror att vi måste åka runt 2-3 på natten, så jag kan ta ett tåg över till köpenhamn vid 7 tiden. Flyget går vid 9. Jag är framme i New York klockan 14, vilket gör att Quincy och jag får hela eftermiddagen och kvällen tillsammans, och behöver inte köra till vermont i mörkret, vilket är skönt.

Nu ska jag packa ner mina tomtar och julpynt som ska med över. Usch vad mycket det är att tänka på, är helt slut innan jag ens har börjat....





Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till i USA!! Hoppas du och Quinqy för ert drömliv tillsammans. Det förtjänar ni!

2012-11-15 @ 12:09:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0