mylifeinthestates -

Nya tag...

Idag verkar det som att jag äntligen har fått mina papper jag ska skriva under från Daniel, advokaten. Han skulle skicka det med fedex "overnight", men tydligen så tog det 7 overnights i stället, haha. Såklart! Men nu är papperna i alla fall här, så förhoppningsvis kan jag hämta ut dem imorgon. (Är posten ens öppen imorgon?) Och skicka i väg allt på söndag eller måndag. Visst, nu tänker ni att det är väl inte hela vägen om det tog 2 veckor extra innan alla papper är klara, du ska ju ändå flytta dit och bo där. Det handlar inte om det.. När man jobbar på ett projekt, vilket som helst, så vill man ju att det ska bli klart så snabbt som möjligt, så är det ju med allt. Man vill inte jobba på något i flera veckor och bli klar med det, och sedan tvingas att komplettera massa saker. Man bill lägga det bakom sig i stället.

Men som sagt, nu i helgen ska nog allt lyckas bli klart för sista gången, och så får vi hoppas att passkortet blir så bra så att inte ens Usa kan klaga på det!






Kommentarer
Postat av: Pappa

Alltid lika kul och läsa det du skriver, även om man vet :)

2012-02-03 @ 22:18:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0