mylifeinthestates -

Bröllopsklänning - Check!

Idag har jag varit i Karlskorna och hämtat min bröllopsklänning! Spännande spännande! Tanken från början, var att jag skulle gifta mig i min farmors underbara blå spetsklänning som hon haft som tärna på ett bröllop när hon var i min ålder. Super söt klänning - och tanken var god! Fram tills jag insåg att "mitt lilla bröllop" inte kommer bli så litet längre med bara 8 familjemedlemmar, utan med över 80 inbjudna gäster. Bilden av mitt bröllop har ju alltså ändrats otroligt många gånger och lika så bilden av min klänning. Trots ett litet bröllop nu, med ett större bröllop i planerna om några år, så vill jag känna mig så vacker som möjligt och som en brud, och det gör jag i denna underbara enkla chiffong klänning. Klänningen jag provade först i samma modell var för stor, så det var lite svårt för mig att se hur den skulle sitta i på mig i min rätta storlek, och hur den skulle passa min kroppsform, men efter att ha varit där idag och testat den så känns det hur bra som helst! Den kunde inte sitta bättre än den gör nu!

Eftersom Quincy och jag planerer att ha "the wedding of our dreams" om några år istället då vi har bättre eknomi för detta, så var jag inte säker på om jag ville ha en vit klänning nu, eller vänta med det så man känner att man har det att se fram emot... men denna klänningen är vit, och jag är jätte glad att jag valde denna!

Åhhh, lycka!!







Kommentarer
Postat av: Bröllopsmagasinet

Spännande! :)

2012-09-12 @ 07:10:34
URL: http://www.brollopsmagasinet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0