mylifeinthestates -

Äntligen!

Idag gick jag världens chock när jag loggade in på USCIS hemsida och såg att de äntligen godkänt mina visum handlingar!!! Omg! Blev världens lyckligaste och föväntansfull! Sedan insåg jag att det betyder att jag åker om cirka 6 veckor, och fick panik och började gråta istället. Snacka om blandade känslor, haha. Ringde och försökte väcka Quincy hur många gånger som helst, men efetrsom klockan bara var 6 på morgnen så sov han som en stock. Av någon konstig anledning så vaknade han 25 mintuer senare, såg alla mina missade samtal, blev orolig att det hänt något och ringde upp.

Att berätta för familj och vänner är också blandade känslor. Känns så verkligt nu och tanken på att lämna alla nära och kära gör mig så himla ledsen att jag inte ens vill tänkta på det. Men vi visste alla att detta skulle hända förr eller senare, och alla är såklart lättade över att allt gick igenom.
 
Som vi har väntat, 7 månader i process, 2 månaders arbete med papperna innan det.... Nu är det bara intervjun på amerikanska ambassaden kvar, som räknas bli bokad om ungeför 6 veckor och om det går som det ska (vilket det såklart gör? haha) så åker jag efter det!!!
 
GALET GALET GALET! Kan inte fatta det, snart flyttar jag till Usa!
 





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0