mylifeinthestates -

Packning och Panikutbrott pågår...

 
Packningen är i full gång, men jag känner liksom inte att jag kommer någonstans. Allt ligger i random högar i olika rum. Kasta, Ge bort, Spara i Sverige och Ta med till Usa högar. Kommer knappt i håg vad som är vad. Huvudvärk, illamånder och stress hjälper inte till med att få saker gjort.. Och lilla kissen bara sover och sover och märker inte av någonting. Snart kommer mormor och morfar och Peter på en liten avskedsmiddag/födelsedagsmiddag för min morfar. Ikväll blir det bowling med Pappas sida av familjen. Klockan är bara halv 1 och jag är helt slut. Usch vad jag klagar, men det är inte verkligen inte lätt att packa ner hela sitt liv och flytta över atlanten. Jag saknar Quincy, önskar att han var här och...  packade åt mig. Haha :) Nej, men att han åtminstonde kunde krama om mig när jag behöver en liten pause.
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0