mylifeinthestates -

Packningen har påbörjats..

Nu när Quincy kommer om tre veckor, så ska vi såklart ta vara på tillfället och låta honom ta med sig lite av mina saker tillbaka till USA. Idag har jag börjat plocka undan massa varma tröjor för vintern eftersom det är sånt som jag inte kommer behöva använda innan flytten. Har dock börjat inse att detta inte kommer bli lätt alls. Bara min vinterjacka och morgonrock tar upp minst halva väskan, haha. Detta kommer bli hur svårt som helst! Jag börjar nog inse att jag inte kommer kunna få med allt som jag vill, och att alla små saker som jag har köpt till våran kommande lägenhet kanske inte var det smartaste jag gjort....





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0