mylifeinthestates -

Live album

I helgen spelar Quincy in ett live album. Igår hade han sin första show som var slutsålt, och idag har han yttligare 2 shower. En för alla åldrar som är kl. 21 svensk tid och en som är på natten till söndag, kl 3.15 ungefär. Den senare spelningen (såklart, haha) kommer att sändas live på New Jerseys lokala radiostation och även online såklart, så jag kommer kunna lyssna! Känns jätte kul att få kunna vara en liten del av det, och ialla fall kunna lyssna på dem, men jag kan  inte uttrycka mig nog om hur tråkigt det är att inte får vara där och ta del av denna stora helg i hans liv. Det är skit tråkigt. Jag har gråtit över detta flera dagar när vi har pratat om alla spännande som händer i helgen, men nu så är det nog med det. Det är som det är, och den enda energi jag vill ge till honom är positiv, spännande och glad energi, eftersom det är det han behöver. Showen spelas faktiskt in i den bar där jag träffade honom första gången. Det känns så otroligt länge sedan vi stod på hörnan utanför och pratade om Sverige och surfing. Galet vad tiden går fort.

Nu ska jag iväg och jobba, sedan blir det att ladda med vin, godis och kanske kaffe? för att hålla mig vaken i natt. Gårdagen verkar ha gått hur bra som helst och lördagens kvällsshow kommer bara bli ännu bättre! Jätte roligt att det har gått så bra, och det ska bli så kul att höra dem i natt. Tur att pappi är galen nog att hålla mig sällskap i natt. (Dock blir det väl jag som får kämpa med att hålla honom vaken, hahaha)





Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite mer om hur ni träffades :) ? älskar att följa din blogg btw , nyfiken och avis som jag är ! :P

2012-03-03 @ 11:35:44
Postat av: Tea

Haha, tänkte precis ställa samma fråga som den ovanför: kan du inte berätta mer om hur ni träffades? Was it love at first sight? Jag har ju faktiskt inte så bra koll på det där... :)

2012-03-03 @ 11:57:26





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0