mylifeinthestates -

Kanon konsert i natt!

Quincy och bandet ägde scenen i natt när de spelade. Det var deras absolut bästa show någonsin och alla 3 shower var utsålda! :) Pappa och jag var upp och lyssnade från halv 4 till 5 i natt och åt pizza rester från melodifestivalen. Quincy hälsade till de som lyssnade Sverige och sa att han älskar oss! När han spelade min sång Madeline hade han en känsla i sången jag aldrig hört tidigare. Jag visste att han tänkte på mig under hela låten, och han visste definitivt att jag tänkte på honom också. Vi hade ett litet "moment" trots att vi var så långt från varandra.

Jag pratade med honom precis efter, och han var hur glad som helst! :) Själv gick jag till sängs efter det, ledsnare än någonsin över att inte kunna vara där md honom. Men huvudsaken är att allt gick bra, och att snart så kommer jag vara på plats för alla hans stora framträdanen.

New Jersey klockan 22.30 igår:

 

Sverige klockan 04.30 i morse:

 


(i en Quincy mumford tröja, vad annars?)

 






Kommentarer
Postat av: Tea

Hoppas du inte blir irriterad på att jag kommenterar vartenda inlägg, haha ;), men så fint! Haha, det känns som att jag alltid säger det ;).



<3<3

2012-03-04 @ 16:14:25





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0