mylifeinthestates -

Vart ska man börja?

Efter gårdagens big news har jag svårt att veta vart jag ska börja blogga om? Det finns så mycket att säga, bara resan hit har varit en bergochdahl bana och just nu är vi mitt uppe i att bestämma datum som passar Quincys familj, min familj och Quincys tour.... Fler personer än innan funderar på att komma från sverige, så man är helt uppe i allt! October 2011 friade Quincy till mig efter ett gemensamt beslut om att gifta oss, men inte förrän i december fick våra närmsta reda på det, och först nu är det ute på facebook, haha. Det finns många anledningar till detta, mesta dels har att göra med Usas immigartions regler, men också att vi har behövt tid på oss. Flytt, giftermål, visum och distansförhållande på detta har inte varit lätt, men från och med nu så är det bara happy thoughts och vi kunde inte vara gladare över vår specialla dag och vår framtid tillsammans i New York.

Mitt äventyr börjar nu!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0