mylifeinthestates -

Vänskap

Dags att ägna ett inlägg åt mina underbara och stöttande vänner. Trots att de inte vill att jag ska flytta, och de nästan börjar gråta varje gång vi pratar om det, så lyckas de alltid stötta mig, göra mig förväntansfull inför flytten och rädda mig från mina rädslor. Jag vet att de alltid finns där för mig när jag behöver dem, och det betyder verkligen otroligt mycket!

Jag har fem vänner som betyder allt för mig. Rebecka, Tove och Sofie som jag skrattar, gråter, festar och myser med så fort jag får chansen. Shirin som jag kännt sedan 7an, och som oavsett hur lång tid det går mellan vi ses, alltid kan berätta precis allt för. Finns alltid där när man behöver henne. Underbara människa. Och sedan Sanna, min barndoms vän sedan sex års ålder, som jag återfått kontakten med och trots att vi inte hade kontakt på nästan 7 år, så är det som att vi aldrig har lämnat varandras sida. Skratten är aldrig långt borta när vi ses.

Jag är lyckligt lottad med så fina vänner som redan sitter och planerar resor till Usa och mina resor till Sverige. Jag älsker er och kommer sakna er så otroligt mycket. Det kommer aldrig finnas någon som kan ersätta er!
Tusen tack för allt stöd! <3





Becka, Tove, Sofie <3



Shirin <3




Sanna <3






Kommentarer
Postat av: Sanna

<3

2012-02-05 @ 21:53:12
Postat av: Becka

Vad söt du är! Kommer sakna dig så mycket men självklart kommer vi tjejer och hälsar på dig! <3

2012-02-07 @ 22:35:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0