mylifeinthestates -

Skype söndagar!

Måste säga att jag älskar söndagar för då har Quincy och jag date på skype :) Vi pratar såklart med varandra på telefon varje dag, men varje söndag så försöker vi att umgås i stället. Det låter såklart konstigt, men när vi "umgås" så pratar vi i ungefär 2 timmar, om precis allt. Det är inte bara om dagen som gått och hur vi mår, utan då blir det mycket mer än så :) I dag pratade vi mycket om våran lägenhet vi ska skaffa, vart vi vill bo, vad som blir bäst för mig och honom, arbetsmöjligheter, vem som ska laga mer eftersom ingen av oss kan? Allt mellan himmel och jord. Vi umgås helt enkelt. Jag. Han. Och våra datorer.

Känns nästan som ett vanligt förhållande för en kort stund, tills man inser att man inte kan pussa varandra hej då. Gud vad deprimerande.

Det är ungefär 8 veckor tills Quincy kommer hit igen och stannar i 2,5 veckor :) jag räknar ner dagarna.  




Bild från Central Park i somras då vi var och såg på Ray LaMontagne spela :)






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0