mylifeinthestates -

Jobb Jobb Jobb

Jag jobbar ungefär 6 dagar i veckan nu, och på 3 olika ställen, så man får verkligen ha koll på vart man ska på morgonen, haha :) Vid behov så jobbar jag ute på Doc Morris apotek både på hansa city och giraffen och jag tycker det är hur kul som helst. Sedan jobbar jag även 35 h i veckan ute på Korvettan vid Maxi. Inte mitt dröm jobb direkt. Men man träffar jätte mycket trevliga kunder och man blir på väldigt bra humör att vara där. Det var inte så hemsk som jag trodde det skulle vara, haha. Min chef på apoteket äger det, så det är därför jag är där. Fram till maj ska jag vara där ute och sedan blir det att sommar jobba efter det. Sedan åker jag.

Så det är skönt att inte behöva tänka på pengar. Jag vet att pengarna kommer finnas där i Augist när jag flyttar och det är en trygghet. Jag har även en liten chefs roll ute på korvettan vilket såklart är kul eftersom det innebär saker jag inte gjort förut. 

Pengarna behövs verkligen, framför allt nu när jag och Quincy har betalat vår advokat Daniel 15 000 kr var!!! Galet mycket pengar. Och då fick vi även 10 000 avdrag för att han gillar oss och i utbyte mot mattlagnings klasser av Quincys föräldrar Chris och Debbie.

Jag längar till helgen för då är jag ledig i två hela dagar och det ska bli kanon skönt! :)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0