mylifeinthestates -

Imorgon..

..skickas de sista paperna till visumet in. För hoppningsvis ska de vara allt som min advokad Daniel behöver för att kunna skicka vidare allt där det hör hemma. Jag ska gå in lite mer på vad det är för visum jag har lite senare, det finns ingen tid för det just nu.

Däremot har vi hittat världens bästa advokat, love it :) Daniel har gett oss över 7000 kr avdrag på det som ska betalas, och tillsammans med sin partner Jon tar han istället gratis matlagningsklasser hos Quincys föräldrar, haha :)
Imorgon efter jobbet ska jag ta nya foton, eftersom man inte såg öronen på de andra kortet (som jag betalde 400 kr för) och därför inte var giltiga. Det är också 20 andra saker man måste tänka på när man tar kort till visum... Såklart! Varför ska USA har samma slags kort som alla andra länder i världen?


Ja... jag är fortfarande sur över extra arbetet med papperna. haha.





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0