mylifeinthestates -

Hur lång tid ska det behöva ta?

Det sista kompleteringsbrevet som advokaten Daniel behöver, skickade jag på posten för över 11 dagar sedan och det har fortfarande inte kommit fram. Jag kan knappt prata om det utan att få panik, för jag kan verkligen inte förstå att visum sökandet inte ens har börjat ännu. Målet var att alla papper skulle vara klara den 1 februari, och Quincy hade mina papper redan den 29 januari, så vi var i god tid, MEN! alla dessa kompleteringar som sagt..

Som sagt. Hur lång tid ska det behöva ta?






Kommentarer
Postat av: Tea

Jag hoppas det kommer fram snart och att du får visumet så fort som möjligt! :) Jag vet inte om det fungerar annorlunda på det sätt ni gör det, men jag har en annan vän som åkte till USA, träffade sin pojkvän och sedan gifte sig I SVERIGE. Sedan bröllopet i maj(?) har de inte hört någonting om visumet, annat än att papprena har kommit fram... :/. Men ni gifter er i USA?



Kram

2012-02-27 @ 10:21:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0