mylifeinthestates -

Ett brev kommer lastat...

...med de sista paperna till Daniel, advokaten.

Idag skickade jag äntligen in de sista papperna som behövs för min flytt till usa. Quincy och jag hade en diskussion för några dagar sedan om express brev. Daniel skickade mina papper från usa som ett express brev, det tog 3 dagar, för han skickade det inte förrän i tisdags. Idag frågade jag på posten hur många dagar det tar för mig att skicka ett express brev och vad det kostar. Det skulle ta 5-6 dagar EXPRESS och kosta 150 kr. Om jag skickar det som vanligt, så tar det... gissa! 5-6 dagar också men kostar bara 28 kr. Fullständigt förståligt eller vad?

Jag körde på ett mellan ting och betalade 100 kr så jag kan spåra brevet och fick ett kvitto. Känns lite säkrare.





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0