mylifeinthestates -

Alla hjärtans dag

Så, jag har aldrig haft några specialla känslor inför alla hjärtans dag. Aldrig riktigt tagit det så allvarligt, blivit jätte glad för något eller besviken. Eller jo, en gång kanske jag blev besviken för på alla hjärtansdag för några år sedan så blev jag dumpad. EFTER jag fått massa fina presenter, haha. Det var ju kanske inte en kanon dag direkt.

Idag när jag vaknade så var jag inte jätte ledsen över att inte vara med Quincy. Om jag hade fått välja så hade jag ju såklart det, men det är som vilken dag som helst för mig. Jag tycker att det är roligare att överraska familj/pojkvän andra dagar, då dem inte förväntar sig något. TRODDE JAG! Snacka om att jag var avundsjuk på alla som gick runt i par, eller som gick med rosor till sina käraste. Hahaha, hela maxi var fyllt med kärlek idag! Och jag måste säga att trots avundsjukan så var det härligt att se! Vi är för dåliga på att överraska varandra och på att visa vår kärlek och uppskattning - behöver vi en speciel dag för det, so be it! :)

Från och med idag gillar jag alla hjärtans dag och nästa år går jag all in! :)

Quincy, I love u and miss u :) We will celebreate the next valentine's day in our new home :) yay! <3






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0