mylifeinthestates -

Quincy kommer till Sverige i Oktober igen!

Det är inte ofta man väntar på nyheter som kan få en att bli jätte glad, men samtidigt jätte besviken, vilket av alternativen det än blir. Man kan säga att det var en win-win situation... eller om man vill vara negativ, a lose-lose sitiation. Båda alternativen är väldigt bra, men man förlorar väldigt mycket om det andra inte blir av.... Invecklat det där.
 
Men nu är det i alla fall bestämt att Quincy kommer på besök igen, redan den 1 Oktober, och det är jag ju såklart överlycklig för! Dock, så betydde det att hans turné han skulle ut på inte blir av, och det är verkligen jätte tråkigt för de skulle vara förband till ett jätte stort band i Usa som heter Slightly Stoopid. Tyvärr är det så i musik branshen. Löften utlovas som senare inte hålls, turnér som ska hända ställs in och personer som ska höra av sig förblir tysta. Det är en bransh där man måste vara på tårna hela tiden, och med många besvikelser. Jag förstår inte hur Quincy klarar av det, jag hade blivit galen. Men som sagt, att turnén inte blir av lämnar en stor lucka i hans kalender, och det betyder att han kan komma till Sverige igen och stanna i lite mer än två veckor. Behöver jag säga att som arbetslös känns det ganska bra att veta att man får lite sällskap här hemma :) Och att ha honom nära mig nu när bröllopsplaneringen är i full gång!
 
 





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0