mylifeinthestates -

Göteborg!

Det bästa med att vara arbetslös är att man när som helst kan ta en sista minuten resa till Göteborg och hälsa på sin barndomsvän Sanna. Inte illa, det har ju sina fördelar att inte ha ett ha hela kalendern inplanerad med jobb. Idag är Sanna i väg på möte hela dagen, så jag leker lägenhet för mig själv. Jag blir alltid avundssjuk på vänner med egna längenheter, och jag längtar så otroligt mycket tills jag och Quincy har vår egna. Sannas lägenhet är toppen, och det är jätte kul att få dela den med henne i några dagar, det får duga tills vi får vårt egna lilla kryp in i New york. 
 
Nu ska jag i väg och handla lite tänkte jag :) Solen skiner här i Götet :) 





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0