mylifeinthestates -

Arbetslös för första gången sedan 15 års ålder...

Just nu är det inte mycket inbokat i min kalender... Då jag trodde att jag skulle flytta om 6 veckor, tyckte jag att det kunde vara ganska skönt att bara vara hemma och ha så mycket tid som möjligt för familj, släkt och vänner. Nu när jag ska vara hemma i upp till 3 månader.... inte så jätte roligt!

Quincy kanske kommer till Sverige igen, 2 veckor i Oktober, (snälla snälla snälla låt det bli möjligt). Det underlättar ju verkligen! Pratade nyss med min chef från mitt sommarjobb. Hon sa att alla var jätte nöjda med mig och att hon tycker det är hemskt tråkigt att jag ska flytta. När jag sa att jag blir hemma längre än vad jag trott, erbjöd hon sig genast att kolla upp vart det kan behövas extra arbete just nu och skulle höra av sig. Så förhoppningsvis kan det bli något där. Samtidigt känner jag att jag har jobbat så otroligt mycket sedan januari, att det vore skönt att inte jobba heltid utan att faktiskt ha tid för familj och vänner.
 
Fortsättning följer helt enkelt... Att bara gå hemma är ju verkligen dö tråkigt.





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0